News

Întrebări frecvente ale pasagerilor

Echipa Voiaj International recomandă tuturor călătorilor să se informeze cu privire la măsurile de limitare a răspândirii infecției cu Coronavirus.

Echipa Voiaj International foloseste urmatoarele surse de informare:

Cum mă pot proteja pe mine și cei din jur?

Recomandam tuturor sa ia masuri de protectie impotriva noului Coronavirus (cunoscut si sub numele COVID-19):

  • Spala-te pe maini cu apa si sapun (sau alcool sanitar cu concentratie 60-90% alcool) timp de cel putin 30 de secunde, cat mai des posibil;
  • Acopera-ti nasul si gura cu un servetel sau cu pliul cotului atunci cand stranuti sau tusesti;
  • Evita sa iti atingi nasul sau gura;
  • Evita contactul cu alte persoane, pastreaza distanta sociala de 2 m;
  • Evita sa mergi in locuri aglomerate.

#STAIACASA

Dacă vin de peste hotare, ce trebuie să fac?

Daca te intorci din zonele cu transmitere comunitara extinsa (zona rosie) a Coronavirus, vei intra in carantina pe o perioada de 14 zile, in spatii special amenajate.

Daca nu ai simptome, dar te intorci din regiuni care apartin zonei galbene de transmitere a Coronavirus, te vei autoizola la domiciliu timp de 14 zile. Detalii linia verde → 0 800 12300

Cum aflu dacă zborul meu se amână sau se anulează din cauza Coronavirus?

In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor), Voiaj International va face toate demersurile pentru a te informa de acest lucru (telefonic sau pe email). Suntem permanent in legatura cu toate companiile aeriene si primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.

Vreau să anulez. Ce trebuie să fac?

In cazul in care vrei sa iti anulezi zborul, este important sa ne contactezi.

Echipa noastra de consultanti va verifica, pentru fiecare solicitare in parte, conditiile particulare de anulare a biletelor si va reveni cu raspuns. Pentru orice solicitare de anulare, Voiaj International face demersuri suplimentare pentru a recupera contravaloarea biletelor de avion. Consultantii nostri dedicati fac eforturi suplimentare pentru a obtine anularea gratuita a biletelor de avion pentru cat mai multi pasageri.

Zborul meu a fost anulat de compania aeriană. Ce să fac?

Daca zborul tau a fost anulat de catre compania aeriana, echipa Voiaj International te poate ajuta in doua moduri:

  • Te vom contacta pentru a iti explica optiunile oferite de compania aeriana (telefonic sau pe email);
  • Ai posibilitatea sa primesti banii inapoi achitati pe bilet sau sa modificam biletul pentru o alta data de calatorie. Modificarea se face gratuit, fara a achita taxa de serviciu catre Voiaj International.

Daca optezi pentru anulare, in dependenta de politica companiei aeriene si regula tarifara a biletului, fiecare caz in parte va fi examinat.

Vreau să modific data călătoriei din cauza existenței Coronavirus. Ce fac?

In aceasta perioada, companiile aeriene isi schimba constant politicile de zbor, iar unele dintre ele permit modificarea programului de zbor fara a percepe taxe suplimentare.

Daca ai rezervat un bilet de avion prin intermediul Voiaj International si vrei sa afli ce optiuni de modificare sunt disponibile pentru zborul tau, te rugam sa ne contactezi.

 

Urmăriți noutățile pe https://www.facebook.com/voiajinternational

 

Casele bilete de avion Voiaj International

Tel.: 022 54 64 64 / 068 54 64 64 / 079 44 64 64

Solicitări la biletele emise online pe www.VOIAJ.md  contact e-mail checkin@voiaj.md